Arī VSAA pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (VSAA), lai ierobežotu Covid-19 vīrusa  izplatību, ārkārtējās situācijas laikā no šī gada 3.decembra līdz 2021.gada 11.janvārim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē visos klientu apkalpošanas centros, portālu “Ziemeļlatvija” informēja Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras preses sekretāre Iveta Daine.

Minētajā periodā elektroniski VSAA pakalpojumus var pieprasīt portālā Latvija.lv:

  • izmantojot „E-iesniegums VSAA pakalpojumiem”,
  • izmantojot „Iesniegums iestādei”, rakstot iesniegumu brīvā formā.

Iesniegumus VSAA var nosūtīt arī pa pastu, adresējot jebkurai VSAA nodaļai, vai darba laikā no plkst. 8:30 līdz 17:00 atstāt VSAA nodaļās izvietotajās pasta kastītēs (izņemot Rīgā, Talejas ielā 1).

Konsultācijas iespējams saņemt, rakstot [email protected]. Sazināties ar VSAA klientu apkalpošanas centriem var telefoniski vai nosūtot jautājumus elektroniskajā pastā.

Latvijas ziņas

Uz Ziemellatvija.lv pilno versiju