Kā guļot parūpēties par muguru?

Mūsu miega kvalitāti ietekmē daudzi faktori: tā ir komfortabla virsma, piemēram, ortopēdiskie matrači un mūsu ķermeņa stāvoklis. Mūsu ķermeņa stāvoklis gulēšanas laikā ietekmē mūsu organismu. Aizmigšanas brīdī mums ir maksimāli jāatslābinās, bet guļot – jāatpūšas. Un mums ir jāzina, kuri faktori labvēlīgi ietekmē mūsu veselību un kuri – tieši otrādi – ir kaitīgi.

Runājot par pozu gulēšanas laikā… Zinātnieki iesaka gulēt uz muguras vai uz sāniem. Šāda poza palīdz muskuļiem atbrīvoties, it īpaši, ja tai ir pievienoti ortopēdiskie matrači. Uz muguras ieteicams gulēt tiem, kam ir nepareiza stāja. Mugurkaula un kakla muskuļi šādā pozā nav saspringti un atslābst. Bet gulēt uz vēdera zinātnieki neiesaka, jo, pirmkārt, mūsu mugurkaulam šādā pozā nav atbalsta, otrkārt, ikviena kakla pagriešana parasti izraisa sāpes, tas vēlāk ietekmē veselību.

Runājot par virsmu, uz kuras mēs guļam… Tai jābūt ērtai, medicīniski pareizai. Diemžēl ļoti daudzi cilvēki dažādā vecumā cieš no muguras sāpēm. Šo problēmu palīdz risināt pareizi ortopēdiskie matrači. Uzņēmums “Askona” pareizus miega piederumus izstrādā jau daudzus gadus, tai pat ir miega laboratorija. “Askona” speciālisti ir pārliecināti, ka viņu misija ir strādāt tā, lai ikviens cilvēks būtu vesels un laimīgs.

Reklāmraksti

Uz Ziemellatvija.lv pilno versiju